Margaret River - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Margaret River - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Margaret River

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

17 November 2012 | Australië, Margaret River

Zo, ik ben weer in de bewoonde wereld aangekomen en mijn eerste indruk is goed'.

De laatste weken in Popo waren goed en ik heb daar op het laatst ook goed mijn rust momenten kunnen pakken. Kylie haar moeder is zo'n twee weken geleden langs geweest en ze heeft een berg dvd's meegebracht. Dus ik heb heerlijk kunnen chillen met goeie films de laatste twee weken :) Ook heb ik alle projecten daar kunnen afronden en Kylie is helemaal happy.
Gisteren hadden Kylie en Royce een afscheidsavond voor mij georganiseerd en het was goed. De mensen waarmee ik een mooie tijd heb gehad daar waren en Kylie had heerlijk gekookt. Vanaf een uurtje of 18.00 zijn we begonnen met borrelen en ergens rond middernacht was het bedtijd. We hebben heerlijk buitengezeten en gegeten en gedronken.
Vandaag was mijn laatste ochtend. Ik was alweer vroeg wakker en rond 8.00 ben ik opgestaand met een klein katertje ;). Mijn tas ingepakt en mijn kamer opgeruimd en klaargemaakt voor de volgende 'bewoner', die maandag aankomt.
De familie Dowling had nog een kado voor me en dat was zo lief. Ten eerste een kaart met prachtige woorden en daarnaast een mooie armband en ketting. Ooo ooo zo lief. Rond 13.00 uur werd ik opgehaald door kennissen van Kylie. Deze mensen moesten richting Margaret River, dus ik kon mooi een stuk met ze meeliften ipv een bus te pakken naar Perth (richting het noorden) en vanuit daar een bus te pakken naar Margs (richting het zuiden).
Rachel, mijn nieuwe 'baas' heeft me opgepikt in Mumballup, een gehucht dat je met één adem wegblaasd. We hadden afgesproken bij de plaatstelijk pub (wonderlijk dat er een pub was) en daaraangekomen.....hahaha ik had een foto moeten maken maar het was een erg bijzondere pub. Het was een beetje alsof je in een pub beland was van een spookstad. Op de vier tafels buiten, stonden allemaal bierflesjes, maar je wist gewoon dat het fake was. Want het was zo dood als wat daar. Binnen was het alsof de tijd had stil gestaan, achter de bar zat een man, een heel bijzondere man en uit de speakers kwam Whiskey muziek. We hebben daar biertje gedronken (de man helemaal happy) en ik heb gedag gezegd tegen Aaron en Michelle (het koppel dat me een lift heeft gegeven) en toen ben ik mij Rachel in de auto gestapt.
Altijd weer spannend, want ik had totaal geen idee wat ik moest verwachten. Maar ik kan jullie zeggen, ze is erg erg aardig en ik denk dat het helemaal goed gaat komen. Ook de kleine man van 6 maanden, genaamd Strider (geloof dat het zo was) is cute. Wel weer heeeel anders dan Sym Rens. Deze is wat schraler, dus weer heel anders om vast te houden en helemaal nadat ik twee maanden met Louis heb omgesjouwd. Maar hij is mooi, grote blauwe ogen en een happy manneke.
Rond 17.30 aangekomen in Margs en ze wonen echt midden in het dorp in een leuk huis. Heb een fijne kamer en onbeperkt wifi internet!!! Zo geen geouwehoer meer dat ik moet wachten tot 21.00 om te kunnen Skypen en ik hoef niet een een kantoor te zitten met muggen. Nee, ik ben even van het platteland af en in de bewoonde wereld en dat is heeeel fijn even.
Aankomende week hoef ik nog niet echt wat te doen. Het is een orientatie weekje. Kijken wat de routine is met de kleine man en ze gaan me wegwijs maken in Margs. Volgend weekend hebben ze al een party klaar staan, waar ze me mee naar toe nemen, dus dat wordt fun denk ik.
En verder....ze zijn hier sinds twee weken bezig met gezond eten en dat betekend twee avonden per week borrelen en eens per week een slechte dag waarop ze een heerlijk dessert maken en daarvan genieten!!! Ik zeg dikke prima! Niet dat ik me er perse aan hoef te houden, maar ja i'm inn!
Morgenochtend 7.00 beginnen we met hardlopen hier in de bossen. Sullivan (de man des huizes) gaat me een mooie hardloop route laten zien. Ooo ik kan niet wachten, het moet prachtig zijn!
Ik hoop jullie nu beter up to date te kunnen houden met foto's etc. Maar ik beloof niks, want ik ben erg slecht in het maken van foto's (vergeet het).
Ooo ja en voor de mensen die er om gevraagd hebben. Mijn OZ-telefoonnummer is: 0437239798

Cheers

  • 17 November 2012 - 16:25

    Hannah:

    Hey margriet,

    Dat kinkt allemaal erg gaaf! Je maakt heel mee zo. Leuk om je verhalen zo te lezen. Heel veel

  • 17 November 2012 - 16:26

    Hannah:

    Oke.. Niet handig:-) in ieder geval: Heel veel plezier daar nog. Geniet ervan. X Han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Margaret River

Follow your feelings and heart!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Korte update

30 April 2013

Back in Popo after a amazing weekend in Exmouth

11 Maart 2013

Verlenging Margs avontuur

01 Februari 2013

Laatste maand in Margs

11 Januari 2013

2013
Margriet Diana

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 17087

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 November -0001

Follow your feelings and heart!

Landen bezocht: