2013 - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu 2013 - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

2013

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

11 Januari 2013 | Australië, Margaret River

Voor degenen die ik niet op facebook heb en waarvan ik geen mail adres heb; 'Nog de beste wensen voor 2013'!!!

Mijn jaar is opzich goed begonnen en 2012 heb ik afgesloten met een fijne kerst. Het is alleen zo dat mijn laptop kapot is en ik daarom geen update kon doen van mijn avonturen. Ik kon Rachel haar laptop nu even lenen, so here I am!

De afgelopen tijden veel gewerkt en ik moet zeggen het is iets teveel, dus vanaf volgende week hoop ik weer normaal en tijd voor leuke dingen, want ik ben nu gesloopt. Net een uurtje klaar met oppassen en vanavond weer werken tot sluit en dan 4 dagen VRIJ!!!!! Oooo ik kijk er zo naar uit. Niks moeten en alles mogen en dat is nog beter te doen nu ik mijzelf heb getrakteerd op een Ford Laser uit het jaar kruit ;), ook wel een auto genoemd!! Het is een oud bessie, maar het rijd en ik kan nu gaan en staan waar ik wil, zonder dat ik eerst moet vragen of ik een auto kan lenen en/of op gezette tijden terug moet zijn. Jeps, i'm happy with it!!

Maar om even terug te komen op kerst. Kerstavond gewerkt en op kerstdag ben ik met meiden van het werk naar het strand geweest. Het was een super super dag en ik heb de zee nog nooit zo mooi kalm gezien. Het was genieten, we waren in een top flow. Aan het eind van de middag zijn we naar een andere collega geweest. Zij had meerder mensen uitgenodig die hier zijn zonder familie en met z'n allen hebben we kerst gevierd. Iedereen had heerlijk gekookt en er was dan ook een overvloed aan eten. Ik heb het niet te laat gemaakt, uurtje of 01.00 want de volgende dag moest er weer gewerkt worden en het beloofde druk te worden en heeeeel warm (te warm voor Margaret R).

En ja, het is hier de laatste tijd te warm en ook wat benauwd. Gelukkig de afgelopen 3 dagen weer beter, maar het was niet leuk meer. En was gewoon te warm om te bewegen of wat dan ook. En dan is het zo fijn dat die huizen hier zo goedkoop zijn gebouwd en geen airco hebben, NOT. Maar nu is het dus weer genieten van gewoon, lekker warm weer!

Oud en nieuw kalm begonnen, ik weet zo niet eens meer wat ik heb gedaan. Ik denk het strand ofzo. Rond een uur of half 7 's avonds zijn we met een groepje naar The point gegaan om de zonsondergang te bekijken (dat is een soort traditie hier). Helaas was het (hele week prachtig en te warm weer) bewolkt, dus geen zonsondergang, maar wel een super sfeer. Iedereen zat er op kleedjes, met hapjes en drankjes en er werd muziek gemaakt. Het was genieten! Rond een uurtje of 9 zijn we naar de Settlers gegaan voor wat danspasjes en rond 2 uur ging bij mij het lichtje uit.

Verder weinig spannends gedaan, maar nu ik mijn auto heb hoop ik dat daar verandering in komt. Ook ga ik vanavond volgende week voor 10 dagen op een huis en een kat passen hier in het dorp. We zijn er hier in huis namelijk een beetje achtergekomen dat het hier soms wat te klein is voor 3 volwassenen en een baby. Rachel en de baby hebben er het minst last van. Ik en Sully het meest. Hij moet wennen aan minder ruimte en ik mis een soort van vrijheid en normaal rustig uitslapen ipv iedere ochtend wakker te worden van een baby.
Vandaag het huis waar ik op ga passen bezocht en ik moet zeggen, niet verkeerd of beter gezegd WAUW! Uitzicht op het bos, lekker groot en helemaal voor mij en een kat alleen. En het mooie is, als het me bevalt mag ik er de hele maand februari waarschijnlijk ook oppassen. Hmmmm I like! Ik heb nu al zin om ongestoord te kunnen uitslapen en nog even te kunnen relaxen na mijn werk 's avonds of 's nachts als ik thuis kom......hmmmmmm

En dan...waarschijnlijk ga ik begin maart weer on tour. Ik ga eens kijken of ik richting het noorden kan. Hoe of wat weet ik nog niet. Ik denk dat ik mijn verblijf hier afsluit met een lang weekend in Denmark (800 km ten zuiden van Margs) met Rachel etc. Ze heeft daar een mega huis geboekt voor het eerste weekend van maart. En misschien kan mijn auto het aan om daar heen te rijden, zodat ik de omgeving daar kan verkennen en dan travelmates zoeken voor mijn trip up north! En dan kijken voor een baan op een cattle station ofzo...het zijn ideeen, we zullen zien.

Nou, dit was het weer ff voor nu. Ik zal proberen wat meer foto's te uploaden, maar het is zo'n gedoe en ik heb geen zin in gedoe. Maar wie weet ergens op een van mijn 4 vrije dagen ;).

Liefs voor jullie allen and take care!

  • 11 Januari 2013 - 11:12

    Wessel:

    Leuk stukje weer Margriet!

    Ik dacht dat Denmark heel ergens anders lag, maar ja mijn topografische kennis is ook niet zo goed...

    Veel plezier in ieder geval

    x

    Wessel

  • 11 Januari 2013 - 11:28

    M:

    a

  • 11 Januari 2013 - 19:31

    Carla:

    Hoi Margriet. de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar !...

    Wat een mooi reisverslag weer !..
    Dus bij jou ook erg warm geweest, zag op tv dat er grote bosbranden zijn in australie en tasmanie, en dat het nog nooit zo heet geweest is met temperaturen van 50 graden.!
    Dat is niet leuk meer,hopelijk blijft het bij jou een beetje dragelijker,het zal in ieder geval schelen als je naar het noorden gaat.
    Heel veel plezier verder ,
    Hartelijke groet . Jan en Carla x

  • 20 Januari 2013 - 19:32

    Maaike Ottema:

    Hallo Margriet.Je mail ontvangen en de laatste berichten gelezen.Binnenkort ga je op een huis en een kat passen maar wat deed je de laatste tijd en hoe kom je aan werk. net zo als hier via een bureau?
    Je ging met meiden van het werk naar het strand.Ik ben benieuwd wat jullie zoal doen.Dus je hebt een auto gekocht. Ja,dat is fijn.Meer vrijheid en je kunt sneller ergens naartoe .
    Wat de leuke dingen betreft:a.s.zaterdag gaanEvaline en ik een dagje naar Amsterdam Daar is o.a. een expositie over de zaken uit het graf van Toetanchamon.In Cairo heb ik dat ook al gezien in het museum daar maar het is zo interessant dat ik wil alles nog eens bewonderen.a.s.Zondag doe ik mee aan een wandeltocht langs het strand en door de duinen en verder gaan we nog een paar keer naar de Vest.En verder is het bridgen en tennissen en wat tussen doortjes.
    Ik zal Liesbeth de groeten doen. Ze heeft al een paar keer naar je geinformeerd.Aardige vrouw hé?

    Margriet, de hartelijke groeten en ook een dikke tut. Maaike en tot horens.

  • 07 December 2013 - 17:44

    Mr Daniel:

    welkom bij united Service Association we zijn financiële organisatie att slachtoffer en Stabiliseren failliete bedrijf samt hulp doet in een prive Financial slachtoffer van riaseing van het vinden van twee opstarten persoonlijke zaken. contact met ons op via usl.associates005@gmail.com

  • 01 Juni 2016 - 07:38

    Ehis:

    Czy potrzebujesz pilnej pożyczki na wsparcie firmy lub w jakimkolwiek celu? posiadamy certyfikaty, uzasadniony i międzynarodową licencję prywatnego pożyczkodawcy pożyczki. Ta prywatna firma oferować kredyty dla firm, Firmy i osoby prywatne w przystępnej oprocentowaniu w wysokości 3%, może być krótki lub długi okres kredytowania nawet jeśli masz słabe kredytu, będziemy przetwarzać kredytu, jak tylko otrzymamy Twoje zgłoszenie , Jesteśmy niezależną instytucją finansową. Stworzyliśmy doskonałą reputację na przestrzeni lat w dostarczaniu różnych rodzajów kredytów dla tysięcy naszych klientów. Oferujemy gwarantowanych kredytów jakiejkolwiek kwoty dla obywateli i nie-obywateli. Oferujemy łatwy pożyczki osobiste, kredyt komercyjny / biznes, kredyt samochodowy, leasing / Equipment Finance, kredyt konsolidacyjny zadłużenia, kredytu mieszkaniowego, dla wszystkich obywateli i nie-obywateli z każdej dobrej lub złej historii kredytowej. kontakt z menadżerem, aby uzyskać więcej informacji za pośrednictwem ehism94@gmail.com

  • 20 Augustus 2019 - 17:32

    Elena:

    Sono la persona più felice del mondo oggi a causa di ciò che MR. Fredli Lugano ha fatto per me. Ho cercato il prestito da una società affidabile da molto tempo ormai, ma è stato tutto inutile fino a quando non ho contattato lui. Mi ha concesso un prestito di 370.000 in sole 5 ore senza stress. Se hai bisogno di un prestito oggi, contattalo tramite empirestateloans@yahoo.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Margaret River

Follow your feelings and heart!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Korte update

30 April 2013

Back in Popo after a amazing weekend in Exmouth

11 Maart 2013

Verlenging Margs avontuur

01 Februari 2013

Laatste maand in Margs

11 Januari 2013

2013
Margriet Diana

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 926
Totaal aantal bezoekers 17084

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 November -0001

Follow your feelings and heart!

Landen bezocht: