Aftellen - Reisverslag uit Nijemirdum, Nederland van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Nijemirdum, Nederland van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

26 Augustus 2012 | Nederland, Nijemirdum

Hallo familie, vrienden & kennissen,

Hier dan mijn eerste verslagje op mijn pagina, die ik heb aangemaakt voor mijn reis naar Australië. Nog drie nachten en dan ga ik on tour.
Woensdagochtend om 11.15 vlieg ik met Singapore Airlines naar Singapore. Daar heb ik een stop van 3.5 uur, wat me heerlijk lijkt. Even mijn benen strekken en rond lopen op de airport daar.
Dan vlieg ik vervolgens door naar Perth, waar ik rond 14.00 zal landen. Vanaf daar nog soort van planloos, maar wel ideeën wat te doen.
Uiteraard een slaapplaats zoeken en vervolgens wil ik een weekje chillen en een leuke baan zoeken in West Australia. Het liefst op een cattle- of sheep ranch, want dat is toch wel mijn droom. Vervolgens, dat zal dan misschien na 3 maanden zin (als het werk leuk is en ik iets vind) wil ik noordwaarts trekken. Mijn neef zit vanaf oktober ofzo in Darwin, dus misschien ff hallo zeggen daar. En dan naar Queensland en daar weer aan de bak. Maar dit is het idee, maar of het zo gaat lopen weet ik niet. Ik ben ten eerste zo benieuwd hoe het land ruikt en aanvoelt en dan kan ik zien wat het met me doet en welke ideeën er verder tot mij komen. We will see!

Via deze pagina hoop ik jullie allen up to date te houden van mijn avonturen in OZ. Ik heb een klein laptopje gekocht, dus dat middel is aanwezig om de update te verwezelijken, daarnaast hoop ik genoeg internet punten te vinden om ze uiteindelijk te kunnen plaatsen.

Liefs Margriet

  • 26 Augustus 2012 - 13:29

    Sietse En Rikst:

    Hey Margriet,

    We gaan je natuurlijk volgen! Leuk hoor.
    Wat een onderneming! Je zult het vast naar de zin hebben daar.
    We wensen je in ieder geval een hele mooie reis en wie weet inderdaad nog even biertje met Sietse doen daar?! Zou wel grappig zijn toch?!

    Margriet, veel liefs van ons.

    Sietse en Rikst

  • 26 Augustus 2012 - 13:32

    Ria:

    Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 26 Augustus 2012 - 13:48

    Paula Piersma:

    Hoi,

    Wat een onderneming zeg! Wij wensen je heel veel plezier en een heel fijn jaar!!
    Wij zullen jou zeker blijven volgen via deze site, succes met alles. Het gaat zeker lukken!!
    Goede reis en tot horens. Liefs van ons allen uit Molkwar.

  • 26 Augustus 2012 - 14:02

    Mariët:

    Spannend, spannend, spannend!!!! Ik wil mee!!!!!!

  • 26 Augustus 2012 - 16:49

    Leona:

    Heee Mar!!
    Ik heb vrienden in Perth, een heel aardige engelse couple. Ze waren eerst bij onse flat hier in Auckland en ze woon nu in Perth. Als je een contact wil in Perth, laat me weten. Ze zou ceker willen een borrel met je halen! Darwin is ook heel super. Ik ga misschien volgende maand ofzo naar Cairns, dus als we daar kunnen meet up, zou super leuk zijn!! Anders, je weet dat je altijd welkom ben in NZ. Dus, ik zie je wel, OZ of NZ!!! wooooo!!! xxx

  • 26 Augustus 2012 - 17:13

    Rimke:

    Haiai Margriet,
    Zo ken ik je weer, vol vertrouwen t avontuur tegemoet, te beginnen met Singapore Airlines!
    Komt wel goed met die cattle en die schapen, enjoy to the max, ik volg je graag.
    Liefs,
    Rimke

  • 26 Augustus 2012 - 17:45

    Renneke:

    lieve Margriet,

    hele goede reis jammer en ik hoop dat je een leuke ranch vind of hoe het daar ook maar heet. Wel jammer dat je niet samen met sietse reist was wel gezellig geweest maar goed die vertrekt dinsdag avond. maar wie weet zien jullie elkaar nog in Darwin.

    een hele goede tijd down Under het ga je goed dikke tút
    liefs van ons

  • 26 Augustus 2012 - 19:30

    Hotze En Eke:

    Lieve Margriet wij wensen jou een heel mooie reis toe
    groeten Hotze en Eke

  • 27 Augustus 2012 - 07:52

    Marjan:

    Hey Margriet,

    Heel veel plezier daar. Zal je blijven volgen. Groetjes

  • 27 Augustus 2012 - 09:16

    Maaike:

    Lief Famke, geniet van al het moois wat je mee gaat maken! wat een prachtige avontuur! Ga je zeker volgen, lfs Maaike

  • 27 Augustus 2012 - 10:06

    Marike:

    Goodday mate,

    Volop genieten daaro! Het ruikt en voelt super aan! Komt helemaal goed met jou daar! Blijf niet voor altijd weg ... :D
    Veel plezier!
    xx Marike

  • 27 Augustus 2012 - 11:28

    Veer En Jasp:

    Hey mar,


    Klinkt goed! Heel veel plezier! Geniet ervan!

    Xxx van ons

  • 27 Augustus 2012 - 13:42

    Hotze En Eke Piersma:

    Hoi Margriet,
    succes hoop dat het je daar goed mag gaan en leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven van je reis!!
    Gr Eke en Hotze

  • 27 Augustus 2012 - 14:23

    Machteld:

    Hey Margriet,

    Heel veel plezier in Australie. Wij zijn er in 2010 geweest en het was echt geweldig daar! Have fun

    Liefs Machteld

  • 28 Augustus 2012 - 20:17

    Piet En Marijke:

    Hoi Margriet,

    Wij wensen je een heel goede tijd toe in Australië, een mooi avontuur en uitdaging.
    we zullen je zeker volgen, en kijken al uit naar je ervaringen.
    blijft niet aan een Australiër hangen, want dan zien we je niet meer zo snel terug.
    Geniet ervan!

    groetjes,

    Piet en Marijke

  • 29 Augustus 2012 - 15:59

    Kate:

    Have fun , dikke kus! Heb je een aantal foto's gestuurd van vanochtend. Love yu...

  • 29 Augustus 2012 - 19:27

    Peter R.:

    Ha.. ik had je dit weekend even in Balk gespot toen ik op mijn racefietsje zat!
    Veel fun toegewenst!

    Cheers!

  • 29 Augustus 2012 - 21:56

    Martijn:

    Eeej Nichie,

    Zo ben je in Langweer en zo in Singapore en sydney;) Wat ga je een mooi avontuur tegemoet meid, knap hoor! Geniet van alle indrukken en geef je lekker over aan Australia!! xx

  • 29 Augustus 2012 - 21:57

    Martijn:

    Perth bedoel ik natuurlijk i.p.v Sydniet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijemirdum

Follow your feelings and heart!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Korte update

30 April 2013

Back in Popo after a amazing weekend in Exmouth

11 Maart 2013

Verlenging Margs avontuur

01 Februari 2013

Laatste maand in Margs

11 Januari 2013

2013
Margriet Diana

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 17139

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 November -0001

Follow your feelings and heart!

Landen bezocht: