Eerste nachtje in OZ - Reisverslag uit Armadale, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Eerste nachtje in OZ - Reisverslag uit Armadale, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Eerste nachtje in OZ

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

31 Augustus 2012 | Australië, Armadale

Goedemorgen (ja voor mij is het nu 8.30u),

Mijn eerste nachtje Australie heb ik gehad en die was erg fijn, maar voordat die een feit was......

Mijn vlucht ging zeer voorspoedig. Een kwartier eerder dan gepland kwam het vliegtuig aan in Singapore. Daar moest ik ong. 3,5 uur wachten voordat ik verder kon, maar dat was totaal geen ramp. Mijn buik vond het lange zitten niet erg plezierig, dus ik was blij dat ik lekker even rond kon lopen op een prachtige airport. Wel erg duf, want slapen in het vliegtuig lukte me totaal niet. Om 9.30 lokale tijd vloog ik weer verder en had ik twee stoelen tot mijn beschikken, dus dat gaf de mogelijkheid tot hele kleine hazenslaapjes. Rond 15.00 kwam ik aan in Perth en was ik binnen een paar tellen buiten de airport. Wat nou strenge beveiliging, haha.
Richard (een kennis van mijn lieve ex~collega Cristel) heeft me van de airport opgehaald. Hij zit al vanaf ongeveer april in OZ, heeft een zeer chille auto gekocht en als het gezellig is gaan we samen een stukje on tour. Wat we niet hadden gedaan was een slaapplek regelen en dat was niet zo handig. Dit, omdat er een hotel, motel, hostel terkort blijkt te zijn in Perth. Ik moe van geen slaap, Richard moe van een lange rit en een surf sessie, was ook niet echt de ideale omstandigheid om met gebrekkig internet een slaapplek te zoeken. Ja, of je moet tevreden zijn met een hotelkamer vanaf 300 euro ofzo.
Maar het zoeken is beloond, want net iets onder Perth, in Armadale hebben we een zeer, zeer fijn b&b gevonden met super leuke eigenaren. Het is hier zo mooi, van wat ik er vanuit het huis van zie. Het zit in de country side en je hoort allemaal bijzondere vogelgeluiden en het ruikt heerlijk naar de natuur. Ik zal zo buiten een rondje lopen om wat foto´s te maken en jullie te laten zien hoe mooi het dan werkelijk is.
Zojuist een lekker ontbijt gehad, gemaakt door de boss , Tony, himself met het uitzicht over hun kleine ranch waar de pension paarden staan.
Ik zou hier zo nog een nacht willen blijven, lekker even bijkomen van de reis en al het gewerk en gestress van de afgelopen weken. Maar 140 dollar is niet heel erg goedkoop. Dus we gaan even kijken of er eventueel nog iets anders te vinden is.
Verder het dorp straks even in en de omgeving verkennen. Maandag ga ik bij een uitzendbureau langs, die mij waarschijnlijk aan een job kunnen helpen.

Latersss

Liefs Mar


  • 31 Augustus 2012 - 08:21

    Mem:

    lieve Marg
    Ben blij dat je lekker geslapen hebt en dat de reis positief begint.
    Even lekker genieten en dan pas werken lijkt mij verstandig.
    We contacten tut mem
    we skypen

  • 31 Augustus 2012 - 08:41

    Annelies:

    Hi van der Sea,

    Leuk en fijn te lezen dat je goed bent aangekomen in OZ. En dat de start zo goed is! Dat beloofd een top tijd. Geniet ervan en tot het volgende berichtje.

    Liefs, Li

  • 31 Augustus 2012 - 10:43

    Renneke:

    Lieve Margriet fijn dat je er bent en je verteld dat het lekker ruikt vond ik ook altijd bijzonder de geur va het land.
    Ik vind het heel leuk jeverslagen te volgen wil je daarom het mailadres veranderen?

    In plaats van wannadoo is het nu @online verder het zelfde

    Liefs van ons x

  • 31 Augustus 2012 - 11:28

    Maaike Ottema:

    Fijn dat je een goede reis gehad hebt en dat er iemand was die je ophaalde.Wat een luxe dat we tegenwoordig bijna de zelfde dag al kunnen horen hoe de wereldreiziger het maakt. Margriet de groeten en tot horens .Groetjes maaike.

  • 31 Augustus 2012 - 12:12

    Coen Bakker:

    Wat een reis niet marg !! .
    top dat het allemaal nog van een lije dakkie loopt.
    ik ga volgende week weer te varen dus ook weer spannend hoe dat afloopt
    we zitten thuis weer vol verwachting voor het volgende verslag !

    Dikke X
    Coen

  • 31 Augustus 2012 - 14:00

    Heit:

    Hallo Mar wat leuk te horen dat de reis zo voorspoedig is verlopen.
    Ook verstandig om even bij tekomen van de reis en dan inderdaad na het weekend maar es om je heen tekijken als er wat te doen is.
    He Mar dikke tut en oent sjen (tot ziens)

  • 31 Augustus 2012 - 15:05

    Ria:

    Hee Grietje!

    Fijn dat je er bent, het is even een reisje maar dan ben je ook aan de andere kant van de wereld! Leuk dat je gelijk een plekje met paarden had! En fijn dat je even gewezen wordt op de slangen ;) Nou meis, geniet ervan! Ik zie dat je vader al bang is dat je het Fries daar verleert (met zijn Nederlandse vertaling achter het Fries), maar ik denk dat dat wel mee zal vallen ;)

    Kus!!!

  • 31 Augustus 2012 - 18:43

    Paula:

    Hey,

    Fijn dat je goed bent aangekomen!! Nu eerst maar lekker genieten!!
    Het ziet er allemaal geweldig uit op de foto,s.
    Liefs van ons

  • 01 September 2012 - 14:07

    Margriet Diana Van Der Zee:

    Lieve allemaal,

    Zo zo ontzettend leuk om al jullie reactie te lezen!
    Ik zie ook, dat er geen reactie bij de foto`s is komen te staan en dan zul je misschien denken...wat is het allemaal of wat moet dat paarden gedoe! Ik zal zo kijken of ik er een reactie bij kan krijgen.
    Ooo en Coen...ook super leuk om van jou een berichtje te krijgen en fijn om te horen dat je weer aan het werk mag! Groetjes thuis!

    Liefs voor jullie allen!

    x

  • 13 September 2012 - 22:04

    Sietske:

    Ha dy Margriet
    Fet cool, sa wat chille, ik sil dy folgje, genietsje derfan.
    Groet Sietske/Gerben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Armadale

Follow your feelings and heart!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Korte update

30 April 2013

Back in Popo after a amazing weekend in Exmouth

11 Maart 2013

Verlenging Margs avontuur

01 Februari 2013

Laatste maand in Margs

11 Januari 2013

2013
Margriet Diana

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 17142

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 November -0001

Follow your feelings and heart!

Landen bezocht: