Het schuurtje! - Reisverslag uit Maida Vale, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Het schuurtje! - Reisverslag uit Maida Vale, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Het schuurtje!

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

01 September 2012 | Australië, Maida Vale

Hier weer een korte update, want er is weinig spannends gebeurd.
Vrijdag hebben we het zeer fijne B&B in Armadale verlaten, omdat het iets te prijzig was.
Via het vvv in Armadale kwamen we aan een goedkopere locatie dat er op het plaatje schattig uit zag a la een blokhutje in het bos met kampeer uitrusting! Dit leek ons ok om het weekend relaxed door te brengen, want dat had ik toch echt wel even nodig. In Armadale eerst boodschappen ingeslagen voor het weekend en een OZ telefoonnummer aangeschaft (dat erg goed werkt, want ik zit er nu mee op internet en ben al lekker aan het whatsappen. Maar wat wel betekend dat ik mijn Nederlandse nummer zeer weinig check, omdat ik vergeten ben nog een telefoon mee te nemen voor die simkaart).
Na dat alles in de auto gestapt en na zo`n dik half uur was de bestemming bereikt eneu...dat was geen bos met een blokhut, maar een groot terrein met veel bomen en gebouwen die meer weghadden van barakken (ahum). Maar oke, inchecken maar, wat die chill modus moest nou toch echt starten. Een super aardige, maar zeer verbaasde man bij e balie, toen hij mijn 50 dollar biljet zag dat ik van Alie en Tjeerd heb gekregen. Want het blijkt dat dit biljet een soort van antiek ik, hahaha. Hij heeft direct op internet gekeken wat de handel van die biljetten opleverd en in zeer goede staat kan dat wel 400 dollar zijn! Ik zeg, lieve Alie en Tjeerd...jullie zijn mijn top sponsors!!!!
Maar oke, we kwamen voor en slaapplaats en dat was qua inhoud wat we hadden verwacht, maar qua uitstraling niet. Het lijkt dus op een barak of schuurtje van 5 bij 8 ofzo met twee stapelbedden, een klerenkast, een tafel van 1.5 bij 1.5 met drie stoelen en tot slot een stopcontact! Dat is ff schakelen, maar na dag twee is het toch wel prima!
Het is kamperen, maar dan in een schuurtje! De douchegebouwen zijn goed en de overdekte keuken dient de baas prima.
Vandaag een enorme chill dag gehad. Uitslapen, boekjes lezen in de zon en rond vieren ff kort de omgeving verkend te voet en dat was niet veel bijzonders. Een lekker Hollandse maaltijd a la aardappelen m groente en een gehaktbal heeft de dag een soort van gesloten. Nu nog ff wat internetten en dan zo te bed.
Morgen gaan we naar Fremantle, het oudste deel van Perth en dan maandag naar The job shop waar ik een baan ga scoren en dan hopelijk volgende week knallen!

Liefs voor jullie allen!

• 01 September 2012 - 17:23

Heit En Meme:

Mooi reisverslag, leuk om zo mee te genieten.
    Prachtig het bankbiljet van tjeerd en alie.
    Hier alles goed, we gaan even naar Balk. Happy oure.

Veel groeten van ons en dikke tut m/ h

• 01 September 2012 - 20:21

Meine En Gerrie:

Hallo Magriet,

Dus je laat Nederland voor een jaartje achter je. Leuk hoor, daar krijg je vast
    geen spijt van!!
    Heel veel plezier daar en succes met een baan te scoren!!

Groetjes uit Lemmer

• 01 September 2012 - 20:44

Sharda:

Hey chick!!

Goed om te horen dat alles daar goed gaat!!

Xx

• 02 September 2012 - 19:53

Letteke:

Ey Margriet! Goed aangekomen en op dreef, mooi mooi! Ga ook naar de
    Fremantel Prison als je 'tijd' hebt. Is indrukwekkend! Enjoy daar!

• 02 September 2012 - 22:13

Kate En Marijn:

Mooi verhaal. Wat fijn dat je even hebt kunnen chillen. Wat gaaf van dat biljet ;) dikke Zoen van ons.

• 03 September 2012 - 23:29

Sander:

Ah Van der Zee, heb je site ontdekt! Mooi dat je eerste dagen goed zijn verlopen... en netjes van die balieman, hij had het ook in eigen zak kunnen steken. Wij hebben de Feestweek hier weer overleefd heit en me hebben zich ook wel weer vermaakt tijdens de Teernstra-matinee ;p
    Nu maar weer wat regelmaat. Geldt niet voor jou, enjoy your trip Down Under!
    X ut Balk

• 07 September 2012 - 13:20

Annewieke:

Hoi Margriet,

Leuk om je reisverslag te lezen. Veel plezier daar nog en succes met het vinden van een baan!

Groetjes!