Relaxed - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Relaxed - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Relaxed

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

20 November 2012 | Australië, Margaret River

Hmmm zit hier relaxed onder de veranda, half in de zon, met heerlijke muziek, het nieuwste album van 'Passenger', via 3voor12.vpro.nl (één van mijn favo websites die ik eindelijk weer kan gebruiken). I would say, so far life is good in Margs.
Vannochtend is de ochtend om 7.00u begonnen met mijn tweede hardloopsessie met Sullivan (man des huizes) en dat was wederom afzien tijdens het rennen. De benen doen braaf wat ze moeten doen, de ademhaling moet nog weer even wennen. vooral heuvel op. Maar we keep going en een kwartier na het rennen en een goeie douche ben je alweer vergeten dat het zo zwaar was.
Vandaag dan eindelijk, sinds tijden, een heerlijke cappucino gescoord bij de beste bakker van Margs, die om de hoek zit, en ooo wat was ie fijn. Weer zoals ik gewend ben. En vandaag een smokkeldag gehad betreft het 'dieet' (waar ik vrijwillig aan mee doe als het me uitkomt), want ook een heerlijke choco croissant gescoord en die was heeeeeeeel jammie. Zal straks de tourist wel even uithangen en een foto maken van de bakkerij/ontbijt- en lunchgelegenheid, want het is een bijzonder tentje. Ik moet misschien wat vaker de tourist uithangen en met een fotocamera oppad gaan, maar moet zeggen dat ik daar niet zo van houd. Ik denk altijd maar, ik zie het, ik beleef het en geniet en als jullie een beeld willen hebben check google :P
Straks langs de Settlers Tavern om te horen hoe of wat qua werk daar. Deze week verder nog geen drukte. Ik mag toekijken hoe Rachel alles doet met de kleine man Strider en dan kan ik volgende week zelf aan de gang. Misschien vrijdag een paar uurtjes testdraaien trouwens.
Verder wijzen Rachel and Sullivan me een beetje de weg hier. Gisteren heeft S me de beaches laten zien en ook de plekken waar ik wat surfskills kan oefenen. Vandaag langs het rijverenigingterrein geweest, waar Rachel en ik binnenkort wat gaan rijden.
Verder deze week lekker naar de pedicure is het plan en de schoonheidsspecialist en dan ben ik er klaar voor!
Ooo en Atie en Bouwe, Rachel doet me zo aan Jantien denken (ook al heb ik haar al heeeeel lang te gezien). Grappig toch!

Dag lieve allemaal.

x

• 20 November 2012 - 21:37

Annelies:

Hi Margrietje,
    Leuk om weer een verslag te lezen. Met leuke foto's erbij. Doe je ook aan Skypen? Misschien leuk om.elkaar te spreken? Liefs, Allis

• 20 November 2012 - 23:23

Hoi,
    Hier dan ook eens een bericht van mij. Zo te lezen heb je het prima naar zin, geniet ervan! Ik volg de berichten wel ;)

• 20 November 2012 - 23:23

• 20 November 2012 - 23:26

Roelof:

Oeps beetje te enthousiast gereageerd!

• 20 November 2012 - 23:26

Roelof:

Oeps beetje te enthousiast gereageerd!