Margs life - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Margs life - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Margs life

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

04 December 2012 | Australië, Margaret River

Lieve vrienden, familie en kennissen,

Hier dan eindelijk weer een update vanuit een zonnig Margs. Het duurde even, omdat ik op de één of andere manier geen reisverslag kon toevoegen aan mijn pagina, maar alles werkt weer.

So yeah and then the question; hoe bevalt het Margs leventje mij?
Nou het bevalt goed :)
Ik werk, sport, ga naar het strand en sinds vrijdag is hier een paard van Kylie (oude baas) dat ik ga trainen. Dus het leventje hier, begint al bijna op een normaal leven te lijken.
Ik werk zo'n 20 a 25 uur in de Settlers Tavern en zo'n 10 uur per week voor Rachel. De rest kan ik invullen zoals ik wil. En dan doe ik met hardlopen in het bos wat naast de deur begint of ik ga mountainbiken. En beide activiteiten zijn best pittig, aangezien het hier nogal heuvelachtig is; te vergelijken met de Ardennen.
Het paard Danny heb ik nu twee keer gereden en het gaat goed. Samen met Amber, wiens paard in de wei staat met Danny, al de bossen hier in geweest en je kunt hier prachtig rijden.
Het werk in de tavern gaat ook goed, het is vergeleken met Nederlands ene makkie, want ze doen er niet aan full table service. Dat houdt in dat de mensen het drinken en eten zelf moeten bestellen aan de bar en wij het eten alleen maar hoeven te brengen en de tafels vervolgens moeten afruimen en alles wat netjes moeten houden. Qua drukte is het te vergelijken met Boschlust (voor de mensen die dat kennen) en dat is prima. Op donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond is er live muziek vanaf 21.00. Mijn taak momenteel is dan glazen halen en dat is top, want je kunt mooi wat rondlopen en ouwehoeren met de klanten.
Het oppassen op Strider gaat ook prima. Het is een schat van een baby. Ik zal Rachel vragen of ik een foto van hem mag plaatsen zodat jullie weten hoe hij eruit ziet.

Lieve allemaal, dit was het weer even voor nu!

Tot horens, cheers!