Popanyinning - Reisverslag uit Popanyinning, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Popanyinning - Reisverslag uit Popanyinning, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Popanyinning

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

16 September 2012 | Australië, Popanyinning

Dag vier in Popanyinning zit er bijna op (nou ja nog zo'n vier uur ofzo en dan gaan we hier zo ongeveer al weer te bed) en het is goed bevallen, maar moet ook wennen hoor.
Deze mensen hebben een druk, iets hectisch/ chaotisch leventje en dat moet iets wennen. Maar ze zijn echt super leuk en gezellig en de omgeving is toppie!

Donderdag werd ik om iets voor 6.00 opgehaald vanuit Perth door de dierenarts, want die moest naar Kylie en Royce toe om koeien te keuren voor transport (wegen, bloedaftappen), dus ik kon mooi mee rijden. Ik in mijn gewone kleren in de auto (want ja, why not) en on tour. Paul, de dierenarts, moest eerst nog ff langs een andere boer om ook koeien te keuren, dus met een omweg gingen we naar de Dowlings familie.
Bij de eerste boer aangekomen, heb ik wel ff mijn oude schoenen aangetrokken, want dan kon ik ook even kijken wat ze gingen doen. En voor ik het wist stond ik in mijn goeie kleren (lees jurkje, legging, trui) stieren de oormerken. Ach, gelukkig zijn er wasmachines.
Rond 9.00 waren we klaar en gingen we naar Kylie en Royce. Maar wat bleek, ik werd niet afgezet bij het huis, nee ik ging mee naar de feetloge en kon direct door met het oormerken van de stieren daar, BAM. Uiteindelijk kwam Kylie me rond 18.30 ophalen.

Ze hebben een mooi oud huis en buiten het huis heb ik een aparte slaapkamer. Aangezien ze aan het verbouwen zijn, moeten we wel 1 badkamer/toilet. Maar it works!
De afgelopen drie dagen heb ik de nanny uitgehangen en dat is toch wel ff genoeg. Had de meeste dagen alleen de jongste van 1, omdat de twee oudsten 7 en 9 naar school gaan. Maar zo'n klein manneke is weer even wennen, want het eten etc gaat hier toch weer iets anders. It's not the Dutch way. En hij moet ook aan mij wennen.

Vandaag mee geweest naar een ponyclub wedstrijd van Joshelyn (de oudste) en dat was leuk om te zien. Het was meer teamspelletjes, maar ze sloten zo ongeveer hetzelfde af als wij vroeger deden op de kringwedstijden ;)

Morgenochtend ga ik voor het eerst rijden en daar heb ik echt zin in en 's middag moet ik Royce helpen op bij de koeien om ze weer te taggen. De meeste stieren van hem gaan naar Turkije..ach het is just a detail. Gisteren waren hier een groep Turken om te kijken of ze de stieren goed vonden...en ze gingen daar ook nog ff een gebed doen..hahahaha.

Nou ik ga ff eten eneu..wat betreft de foto's. Ik zal het snel even proberen.

xx

  • 16 September 2012 - 12:32

    Shar:


    Chickieee... goed en druk bezig dus!!!

    Hou me op de hoogte!! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Popanyinning

Follow your feelings and heart!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Korte update

30 April 2013

Back in Popo after a amazing weekend in Exmouth

11 Maart 2013

Verlenging Margs avontuur

01 Februari 2013

Laatste maand in Margs

11 Januari 2013

2013
Margriet Diana

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 17136

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 November -0001

Follow your feelings and heart!

Landen bezocht: