First week Popanyinning - Reisverslag uit Popanyinning, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu First week Popanyinning - Reisverslag uit Popanyinning, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

First week Popanyinning

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

21 September 2012 | Australië, Popanyinning

De eerste week bij de familie Dowling is voorbij gevlogen..ongelovelijk. Stil zitten doe je hier bijna niet, dus rond een uur of 9 's avonds liggen we hier vaak al te bed. 7.00 uur start de dag.
Afgelopen maandag mijn eerst paarden gereden en dat heb ik geweten. Twee dagen enorme spierpijn gehad, NIET NORMAAL. Ik heb eerst twee race paarden (Kylie heeft Thoroughbreds) gereden op de 800m baan in zo'n klein zadeltje met de hele korte beugels. Dus mijn benen zaten aardig opgevouwen. Twee rondjes draven en twee rondjes galop. Pfff had me toch papbenen na de tijd. Niet van angst, maar van de weinig bloeddoorstroom denk ik. Daarna nog 1 Engels gereden en dat ging mooi. Kylie heeft eigenlijk al haar race paaren ook het Engelse rijden aangeleerd, want ze vindt het belangrijk dat de paarden een afwisselende training krijgen en niet alleen maar rondje op de baan lopen. Sommige paarden moeten nog veel leren, want die hebben bijvoorbeeld al zo'n 5 jaar geraced bij iemand anders en komen dan hier en moeten opeens een andere manier van rijden erbij leren. Maar het is super leuk om te doen. Kylie is eigenlijk een Polocross rijdster (Australisch team gezetn), maar haar man vond dat er teveel tijd in ging zitten en toen zijn ze uiteindelijk overgestapt op race paarden. Maar aanstaande zondag moet ze Joselyn (oudste kind) en nog wat anderen Polocross training geven en ik mag mee doen. Ben benieuwd. Ben er een jong beestje voor aan het training, maar de vooruit knop zit er nog niet altijd op en het stuur is ook nog niet altijd even betrouwbaar. Maar we will see.
Dinsdagochtend heb ik eerst Royce geholpen bij de stieren/bulls, dus dat was om 5.00 u bij de Feet lot. Kylie moest om 9.30 te werk, dus vanaf toen oppassen. Woensdag ook oppas dag en gisterochtend weer lekker gereden. Weer ff geraced en deze keer geen spierpijn gelukkig. 's Middags zijn we met twee paarden naar een lokale race geweest. Helaas hebben ze niet gewonnen. Volgende week woensdag moeten we met twee paarden naar Perth. Hopen dat we dan meer geluk hebben.
Vannochtend weer lekker gehobbeld en vanmiddag Kylie helpen in huis. Nu even mijn chill momentje pakken, want die moet ik nog wel erg zoeken. We denderen hier eigenlijk de hele dag door, zo ook in de weekenden. Dus echt ff vrije tijd heb ik niet. Ja, 's avonds al ik te bed ga. Maar dan ik het liggen en bam, slapen.
Maar volgende week vrijdag gaan we geloof ik al richting Margaret River, want Kylie haar moeder gaat hertrouwen. Dus dat wordt een weekendje aan de beach en chillen geloof ik!
Oo en de foto's, ja ik zal kijken of ik ze van mijn laptop kan halen en ze hier op kan zetten.

Liefs!

  • 21 September 2012 - 16:50

    Jorrit:

    cool!!

  • 21 September 2012 - 18:32

    Janna:

    Hey hey! Ik snap dat het voorbij vliegt! Wat een drukte! Maar wel leuk! En leuk om te lezen. Ben nu wel erg benieuwd naar je foto's trouwens!! :) xx

  • 22 September 2012 - 01:49

    Sander:

    ey topper je hebt het er maar druk mee!! Keihard bikkelen down under heb ik wel door...

    Goed weekend!

    x Sander

  • 23 September 2012 - 16:43

    Ron:

    Hey Mar,

    Leuk dat we je zo toch een beetje kunnen volgen. Zo te lezen vermaak jij je wel. Heel veel plezier nog.


    Liefs
    Ron

  • 28 September 2012 - 23:24

    Mem:

    Probearje mei dy te kontakten, it sa stil oan de oare kant
    Giet alles goed?????

  • 28 September 2012 - 23:24

    Mem:

    Probearje mei dy te kontakten, it sa stil oan de oare kant
    Giet alles goed?????

  • 29 September 2012 - 08:05

    Wendy:

    Het klinkt alsof het daar heel leuk is ;-) Ik word er bijna jaloers van. Veel plezier nog...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Popanyinning

Follow your feelings and heart!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Korte update

30 April 2013

Back in Popo after a amazing weekend in Exmouth

11 Maart 2013

Verlenging Margs avontuur

01 Februari 2013

Laatste maand in Margs

11 Januari 2013

2013
Margriet Diana

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 17136

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 November -0001

Follow your feelings and heart!

Landen bezocht: