Time flights - Reisverslag uit Popanyinning, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu Time flights - Reisverslag uit Popanyinning, Australië van Margriet Diana Zee - WaarBenJij.nu

Time flights

Blijf op de hoogte en volg Margriet Diana

06 Oktober 2012 | Australië, Popanyinning

Hallo allemaal,

Het is alweer ff een tijdje geleden dat ik een update op deze pagina heb gedaan, omdat......ja, de dagen vliegen voorbij eneu ja dan gaan die dingen zo.
Wat de foto's betreft, het uploaden via deze pagina gaat een beetje traag en de foto's voorzien van enige uitleg is helemaal bagger. Dus op mijn facebook; Margriet Diana van der Zee, heb ik de foto's met uitleg gepost. Buiten dat werkt het internet hier per gb ofzo (ik weet de juiste woorden niet precies te benoemen) en dat houdt in dat bepaalde zaken (zoals foto's uploaden of youtube filmpjes bekijken, skypen met beeld, extra gb kosten en daardoor de kosten oplopen. Dus je begrijpt dat ik me soms wat bezwaard voel als ik hier lekker wat foto's aan het uploaden ben.
Maar gelukkig...ik heb hier eigelijk nog geen foto's genomen (want daar ben ik heel slecht in, ik vergeet dat), dus ik hoef ff niks te uploaden.

Toch zal ik jullie kort even laten weten hoe het gaat.....

Ik had even een dip, want ik kwam er achter dat het rijden van de racepaarden niet zo mijn ding is. Joh, ik was gewoon even helemaal klaar met het paardrijden. Het kon me gesloten worden. Ja, en waarom....als ik het wist....maar ik heb geen idee. Het is de controle. Ik als soort van controle freak, heb het idee of kan ik de paarden op de track niet totaal de baas and that freaks me out. They are going so fucking fast you know....
So I had a goo conversation with Kylie and she is fine with that. Ze snapt het en er zijn meer die het gewoon niks vinden. Dus ik doe nu alleen nog wat dressuur en springen met de paarden en heb een drie jarige uit het land geplukt die ik klaar ga maken voor een keuring bij Kylie op school. Drie dagen geleden ben ik met Troto begonnen. Hij is al beleerd, wat heel duur, maar qua racen kwam er niks uit. Dus Kylie heeft hem weer even het land in gegooid en pakt hem dit jaar weer op. Nu ben ik daar wat eerder mee begonnen en het is een heerlijk paard om te rijden. Vandaag, nadat ik er drie keer op gereden heb, heb ik hem meegehad op de buitenrit en hij was nice! Dus lekker project.
Verder ben ik op de kids aan het passen en het huis aan het ordenen. Beetje bij beetje orde op zaken stellen en ook buiten ga ik lekker aan de gang. De zadelkamer lekker opgeruimd etc. etc. en zo rommel ik wat aan. T/m eind november heeft Kylie me wel nodig, want tot die tijd loopt haar werk op het mbo. Daarna ga ik, zoals het nu lijkt, weer on tour. Misschien dat ik nog wat lessen ga geven op haar school, aangezien er een aantal zieken zijn. Dus dat wordt lesgeven in de paardenhouderij... I like!

Vandaag dus lekker een buitenrit gemaakt met vier meiden, waarvan twee kids en dat was heerlijk en mooi. Vervolgens lekker champagne gedronken met lekker hapjes en dat doet me goed! Deze week ga ik nog een dat met 1 van de meiden naar Perth. Even er op uit, lunchen en chillen. Ik heb nu meer duidelijkheid qua werken en dat geeft rust. Het is zo'n 1 a 2 dagen niks en dat zijn dagen waarop ik geen wekker zet en zie hoe de dag loopt. Ik doe wel dingen voor de familie, maar het hoeft niet, de druk is van de ketel en dat is wel fijn.

Dus ja..dit is wat er momenteel gaande is. Aankomende weekend hebben we waarschijnlijk een race hier thuis. Royce heeft een hele nieuwe kart track gemaakt (van die karts, race auto's) en daarmee gaan we waarschijnlijk aankomend weekend lekker los. En anders gewoon lekker op de quad on tour....we will see!

Enjoy your weekend! I will go to bed now!

O, en bedankt voor alle super leuke reacties tot nu toe! Ik heb het nog niet gezegd, maar het is werkelijk waar heel fijn om dingen vanuit jullie allen te horen. Elke x, als ik mail heb...hoop ik dat er weer reactie is! Gewoon...omdat het fijn is om te weten dat jullie er allemaal zijn!

Take care!

xx

  • 07 Oktober 2012 - 16:13

    Margjepiersma:

    Lief. wat weer leuk om iets van je te horen . je beleeft veel nieuwe dingen en wij
    leven met je mee. veel liefs en sterkte met alles.
    kus beppe.

  • 07 Oktober 2012 - 19:38

    Shar:

    Klinkt weer goed meis!!!

  • 07 Oktober 2012 - 19:38

    Shar:

    Klinkt weer goed meis!!!

  • 07 Oktober 2012 - 19:38

    Shar:

    Klinkt weer goed meis!!!

  • 07 Oktober 2012 - 20:31

    Mem:

    Fijn om dit te lezen. Mooi dat je de zaken weer op de rit hebt. ik ben in Poalen geweest en onderweg naar huis.
    Was mooi maar nu moe en verlang naar thuis en eigen bed.
    We skypen deze week xxxx mem

  • 08 Oktober 2012 - 09:51

    Marike:

    Hey,mooi dat je rust hebt gevonden,dan kun je nu lkkr genieten. Volgens mij heb je een fijne plek daaro,met fijne mensen. Ik vind elke reactie ook super! Doe lkkr je ding daar en enjoy,want time flies...
    Tuut ut balk

  • 08 Oktober 2012 - 11:20

    Marga:

    Hey,

    Leuk om op de hoogte te blijven van je onderneming.
    je vermaakt je zo te horen.
    Groeten uit de Beemster

























































































































































  • 08 Oktober 2012 - 11:20

    Marga:

    Hey,

    Leuk om op de hoogte te blijven van je onderneming.
    je vermaakt je zo te horen.
    Groeten uit de Beemster

























































































































































  • 11 Oktober 2012 - 19:23

    Tjeerd:

    Hello Margareth, goed te horen dat zelfs jij wel eens genoeg hebt van die viervoeters. Ik heb een mailtje gestuurd naar mijn neef Jan Wiersma en zijn vriendin Joy, you are welkom to stay at there place for a while, en ze gaan ook al wat rond vragen voor een baantje, waarschijnlijk wel weer een baantje met viervoeters, maar dat kunnen in dit geval ook koeien zijn.
    Hun adres is: 137 Kenny Road, Chambers Flat, Brisbane, Sun-Shine State.
    Jan zijn mobile nummer is 0418719117, Joy haar mobiele nummer is 0418186451.
    Joy haar emailadres is : joythorley@hotmail.com
    Ik heb hun geschreven dat het nog wel een 1/2 jaar kan duren voordat je belt, no problem, when ever you are in the area.
    Succes met je verdere reis, en schrijf weer gauw eens een stukje.
    Groetjes van iedereen op nr. 66, we zouden allemaal graag een stukje met je mee willen backpacken.

    PS: Jan z'n ex heette ook Margareth.

  • 14 Oktober 2012 - 11:41

    Atie Wilkens:

    Hoi Margriet,

    We volgen je ook. Wat een avonturen beleef je daar. Nou steek ze allemaal maar in je zak, kunnen ze je niet meer afnemen. Hier is de herfst begonnen, wind regen en kouder maar ook wel weer gezellig zo 's avonds met het kacheltje aan. Jantien is onlangs verhuisd naar Heerenveen en gaat vandaar uit naar haar werk op verschillende plaatsen. Krijn is inmiddels al weer 1 jaar en een prachtig kereltje.
    We wensen je daar alles goeds voor de komende tijd. Geniet van alle goede dingen en succes met het vervolg van je reis maar zoals ik in de vorige reactie lees kun je alweer elders aan de slag.

    Groetjes van Bouwe en Atie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Popanyinning

Follow your feelings and heart!

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2013

Korte update

30 April 2013

Back in Popo after a amazing weekend in Exmouth

11 Maart 2013

Verlenging Margs avontuur

01 Februari 2013

Laatste maand in Margs

11 Januari 2013

2013
Margriet Diana

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 474
Totaal aantal bezoekers 17142

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 30 November -0001

Follow your feelings and heart!

Landen bezocht: